Анализ отрасли (Industry analysis)
часть стратегического анализа, необходимо для лучшего понимания микроэкономических факторов.
соглашения о сотрудничестве, заключаемые между независимыми компаниями, для достижения общих целей. Соглашения выходят за рамки обычных деловых отношений между фирмами, но не означают слияния, поглощения или полного создания полного товарищества.
The article describes the factors affecting the changes in market strategies of international companies at the present stage of global economic development, their role in the process of transformation of inter-firm interactions. Today, many companies seeking to transnationalization, retreating from the practice of mergers and acquisitions and seek strategic alliances as a more modern form of inter-firm interactions. In the field of innovative and scientific-technical development of strategic alliances become an effective organizational model for accelerating the development and introduction of new market innovations, implementation of unique projects that revolutionize world market and provide members of the Alliance leadership in terms of tightening international competition. Many firms seek to conclude as many of the "cross" strategic alliances with the aim of monitoring of international market of innovations and high technology products that allows you to control tendenci...
часть стратегического анализа, необходимо для лучшего понимания микроэкономических факторов.
стратегия, при которой сочетаются элементы минимизации затрат и дифференциации.
функциональная подсистема корпоративной стратегии коммерческой организации. Данная стратегия нацелена на анализ, разработку и принятие стратегических решений в области номенклатуры, ассортимента, качества и объема производства продуктов, а также реализации продуктов на соответствующих рынках.
Наведи камеру телефона на QR-код — бот Автор24 откроется на вашем телефоне