Броская реклама
(eye-catching advertising) – красочная реклама, которая сразу привлекает внимание.
сбор, анализ и интерпретация данных, полученных и проанализированных нестатистическими методами.
Parental loss during childhood is a critical life event (Inglehart 1991), which may even result in a trauma because of its pronounced experience of loss. This happens when images and thoughts about this experience emerge recurrently, limiting the concerned person's capacity of taking any action. In such a case, a flood of emotions builds up, which keeps the affected person from including this event of loss in his or her realm of experiences, both biography-related and everyday experiences. The same is true for the person's scope for action: an experience of parental loss during childhood may lead to actual diseases, limit the person's personal development or have other undesirable effects. The loss of a parent may be repressed and might be very hard to consciously remember in all detail because it puts too much strain on the person's psyche. Keeping this event in an unconscious part of our psyche might seem to be a defence mechanism. However, events that have not bee...
(eye-catching advertising) – красочная реклама, которая сразу привлекает внимание.
рекламный проспект.
совокупность способов и результатов информационнопсихологического воздействия наряду с внушением. Осуществляется бессознательно. В ходе заражения происходит передача разного рода психических состояний – паники, тревоги, азарта, экстаза, радости, которые бесконтрольно воспринимаются и воспроизводятся в ситуации непосредственного общения.
Возможность создать свои термины в разработке
Еще чуть-чуть и ты сможешь писать определения на платформе Автор24. Укажи почту и мы пришлем уведомление с обновлением ☺️
Включи камеру на своем телефоне и наведи на Qr-код.
Кампус Хаб бот откроется на устройстве