Preparation path
путь подготовки товара при отборе товара (в некоторой зоне отбора preparation area, например, на первом уровне склада); маршрут, по которому отборщик отбирает товар; путьподготовки включает в себя все адреса отбора по маршруту.
отказ покупателя от приобретенной им продукции с возвращением ее по месту приобретения; предприятие розничной торговли может потребовать у покупателя предъявления доказательства покупки и взыскать с него сбор за возврат товара; рассмотренный порядок распространяется на товары, поставляемые со склада готовой продукции и не распространяется на продукцию единичного производства.
Starting with classical theoretical works on the nature of addictive goods, an enormous amount of empirical research about determinants of a propensity to consume alcohol and tobacco is published annually based on data from different countries. We chose alcohol and tobacco among other addictive goods because of their high prevalence, their legality in the vast majority of countries, and the possibility of controlled consumption. In many countries and at the world level, measures are being developed to reduce the consumption of these products or to at least encourage more “responsible consumption” (this refers more to alcohol). Although the share of drinkers and smokers in Russia has fallen in recent years, Russia is still among the leaders in both alcohol and tobacco consumption. Despite government measures aimed at reducing alcohol and tobacco consumption, there is no certainty that the observed tendency towards a fall in numbers is the result of this policy and not of other factor...
The Market requires information on produced goods and rendered service. However many from communication are not perceived by consumer on the strength of that that information space is overloaded, exists the hard system to competitions between producer. Selectivity of the perception of the marketing messages potential buyer serves the essential barrier between producer and consumer. For overcoming this barrier necessary it is correct to plan and introduce the strategy marketing communication, define their structure, develop each type to communications so that he exactly approach of the target auditorium, draw her attention and has caused the desired return reaction. In these condition will sharply get up the question of the estimation to efficiency communication and on base of this choice the most efficient.
путь подготовки товара при отборе товара (в некоторой зоне отбора preparation area, например, на первом уровне склада); маршрут, по которому отборщик отбирает товар; путьподготовки включает в себя все адреса отбора по маршруту.
полный поддон - полная паллета c товаром одного типа.
величина запаса, при достижении которой выдается очередной заказ на пополнение запасов на складе.
Возможность создать свои термины в разработке
Еще чуть-чуть и ты сможешь писать определения на платформе Автор24. Укажи почту и мы пришлем уведомление с обновлением ☺️
Включи камеру на своем телефоне и наведи на Qr-код.
Кампус Хаб бот откроется на устройстве