Front End
(фронтэнд) — часть сайта, исполняемая на стороне пользователя. В веб пространстве в качестве фронтэнда выступают HTML-вёрстка, стили CSS и JavaScript. Применимо к CMS, фронтэнд является лицевой частью сайта, которую видит пользователь.
изображение, представляющее собой сетку пикселей на экране устройства. Редактируется данная графика с помощью растровых графических редакторов. При изменении размера данных изображений, существенно теряется качество изображения.
The article describes the electronic document management systems of technical documents. With the help of scanning, high-quality digitization of documents is carried out and an electronic database of drawings is created. The methods of displaying graphic images are shown, according to which the formats of files containing graphic data differ. The number of bits to store the color of each pixel of a bitmap using a combination of bits is called the bit depth or color depth. Here’s how to save and edit a three-dimensional image. The advantages of raster graphics are listed and their effective methods and benefits for use in various fields are discussed. A schedule for the conversion of a large number of technical documents into electronic form has been developed, which provides the characteristics of electronic documents.
For over a decade, the MrSID® technology from LizardTech® has been the GIS industry's leading solution to the problem of storage and management of large geospatial datasets. Today, as the precision of sensors increases and as new data forms such as multispectral and LiDAR become more widely available, the need for advanced compression technology such as MrSID continues to grow. In this white paper, LizardTech introduces you to the concept of compression, MrSID technology, and the features that the MrSID format brings to your applications and workflows
(фронтэнд) — часть сайта, исполняемая на стороне пользователя. В веб пространстве в качестве фронтэнда выступают HTML-вёрстка, стили CSS и JavaScript. Применимо к CMS, фронтэнд является лицевой частью сайта, которую видит пользователь.
это документ, содержащий ряд инструкций и рекомендаций по позиционированию компании и её самоидентификации. Бренд-бук постулирует отдельные слагаемые имиджа компании с целью формирования её устойчивой положительной репутации среди целевых клиентов. Фактически, бренд-бук — это документ, описывающий основные алгоритмы формирование клиентской лояльности в рамках процесса создания бренда.
французский дизайнер, одна из первых начала делать мебель из металлических трубок.
Наведи камеру телефона на QR-код — бот Автор24 откроется на вашем телефоне